ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, May 5, 2009

Kad Kawen Mini Budget


COmey kan kad kawen i? cOmey. cOmey. cOmey.


i knOw la. memang cOmey. kad yang dibuat ikhlas dari hati seOrang anak, seOrang kawan dan bakal menjadi seOrang isteri kepada seOrang lelaki yang amat bertuah di alam fana ini. tak lain tak bukan hanyalah aidil nOr bin azhar. tu pasal la cOmey. huhuu...

kad ni walOpOn dibuat dengan menggunakan bajet mini tapi aku usahakan jugak demi rakan2 tersayang. yela. ikOtkan aku, nak anta jemputan guna ekad je. tapi kOrang punye pasal, aku buat gak. handmade & hOmemade lagi (tapi printing upah Orang cOz printer buat hal la pulak.) tau2 jela sekarang ekOnOmi dunia tengah meleset + ekOnOmi aku pOn teruk giler2 sO kena la pandai2 budget. takpe. yang penting everything is gOing smOOthly. aku dah puas ati dah. tambahan lak kalO semua rakan2 yang aku sayangi bleh datang kenduri aku.

separuh dah dipOs dan dah sampai pOn. tinggal lagi separuh yang nak diantar by hand. harapnya minggu depan bleh la aku tOur seluruh bandaraya kuala terengganu ni untuk antO kad kat kawan2 aku kat sini. setel bab kad.

bab hantaran kawen lak.mm...kalO kOrang tengOk hantaran yang aku buat untuk bakal hubby aku ni mesti kOrang jeles tahap cipan nyer. hahahaaaa...yela. hasil air tangan seOrang bakal isteri untuk bakal suaminya. semestinya cun, cantik, berseri, kreatif, inOvatif, lOkOmOtif...(walOpOn sbenanye ciplak idea kat gubahancinta).

tu belOm masuk lagi bab bunga 'telur.' kuikui...aku mengikut idea dari abang+idea adik+hasil survey di kedai= bunga 'telur' yang pastinya akan memikat hati kanak2 riang seanterO alam. unik dan semestinya lain daripada yang lain. nantikan kemunculan mereka dalam pOst khas edisi raja sehari pada awal bulan hadapan ;p

1 comment:

  1. kretip jugak tuan empunya blog ni yer!
    nnti di 'hari' i, boleh i order dr u??
    ;p

    ReplyDelete