ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, May 3, 2009

pOk su maT (part II)

pagi tadi aku pegi lagi ke Tanah Merah untuk buka balutan. sampai2 je dalam kOl 12t/h gitu, dah ramai dah menunggu giliran untuk berubat. ari ni memang ramai betul pengunjung. melayu ada, cina ada, india ada, siam pOn ada.


driver kami bersama kereta


my daddy n penunjuk arah kitOrang, cikgu Ya


ni baru yang kat luar. belum lg tengOk yang kat dalam rumah.


siap ade jadual cam klinik swasta

masuk2 je abang tu suh duduk jap sementara dia urutkan tangan sOrang adik tu. aku tengOk muka adik tu cam pelik je. dah tu senyap semacam je. upenye sebelah tempurung kepala dia takde. dia pOn takleh bcakap. siannye. Alhamdulillah la aku eksiden tapi tak seteruk tu. pas je urut budak tu, abang yang aku tak tau nama ni suh aku dOk blunjur and bukak balutan kat tangan aku. fuhhh...lega. tak tahan dah aku ngan rasa gatal ni. abis berbintik2 tangan aku. takpe la. at least rasa sedap skit daripada dulu. rasa lembut + senang skit nak bergerak. tangan pOn takde la nampak tak lurus cam dulu. abis je urut, pOk su maT tamatkan sesi berubat dengan dOa2 dan jampi2 dia la.


abang 'nOname'

pOk aku yang turut berubat skali ari tu sama gak. pas abang tak bernama tu urut, pOk su maT lak jampi2 then siap. bleh a balik. dapat a satu beg air tawar untuk diminum.


pOk su maT

tips dari pOk su maT untuk kurangkan rasa gatal:
sapu ubat gigi kat tempat gatal tu. tak kesah la cOlgate ke, darlie ke, fresh n white ke, sendOdyne ke, kOdOmO liOn pOn bOleh.

No comments:

Post a Comment