ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, May 4, 2009

blOg mengembirakan hati kami

tadi aku bace la blOg member2..aku terpikat kat kata2 suhaimizy.

''RUpanya menulis di blog ni buleh menggembirakan anda rupenya...''

betul. betul. betul... adalah saya, aidiza bersetuju dengan kenyataan suhaimizy seperti yang tercatat di atas. sOnOk tulis blOg ni. bila jari jemari aku menari di keybOard laptOpku melakarkan sebuah bingkisan cerita hidupku, hati aku rasa puas. segala rasa serabut, sakit kepala, marah, sedih, hilang...rasa hepi je. tenang. best best. walaupun mungkin takde sape bace kisah2 yang aku tulis, tapi aku tak kesah. yang penting kita enJOyyy... enjOy2 jugak tapi jangan sampai lupa diri.

mm...blOg ni bagus gak (bagi aku la). antara kebaikan blOg pada aku:

1. kita bOleh tahu perkembangan kawan2.
2. kadang2 dapat infO baru mengenai sesuatu yang selama ni kita tak pernah perasan atau tak pernah ambik peduli.
3. bleh kurangkan stress.
4. menjana pemikiran dan daya kreativiti.
5. ape lagi??? kOrang tambah la.

oopsss...dah banyak2 tulis baru teringat sebenarnye malam ni aku nak cite pasal jiran aku seOrang bangla. takde mOOd lak nak cite pasal diOrang. Ok la. dah lame dah aku mengetik keybOard ni. adik aku dah jeling2 dah. nak guna laptOp aku la tu. nak ber my space la tu. seb baik aku ni seOrang kakak yang baik. k frens, i ciaO dulu.

No comments:

Post a Comment