ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, May 12, 2009

Liyana & Nadia

Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Liyana dan Nadia,
Allah selamatkan kamu.

hari ni 12 Mei 2009.
selamat ulang tahun hari lahir untuk kedua2 sahabat kamceng aku, Puan Nurliyana Naharuddin dan Cikgu Nadia Bahrudin. ramai betul kawan2 aku sambut besday bulan ni. tu tak campur lagi ngan dua adik aku, MelOr yang akan sambut besday dia 15hb ni and adik busuk aku, Shafiedani yang akan sambut besday dia 30hb ni.

30hb? 30hb Mei?? umm...macam de benda spesel je time tu kan??? Oooo....ye, ye. aku nak buat jamuan untuk raikan besday kawan2 aku bulan ni + adik2 aku ni. huhuuu... jamuan besar2an gitu..time tu aku nak bergaya sakan la. hehee... 30 mei akan jadi tarikh hari lahir ke2 aku di mana aku akan menjadi seOrang yang baru. aku akan melangkah ke dunia baru...takut? risau? excited? entah la. yang pastinya aku happy =)

No comments:

Post a Comment