ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, May 18, 2009

zeman & husni

hahahaa...tkejut ade. nak gelak pOn ade. tengah2 aku sibuk2 prepare fOr my wedding and schOOl hOliday is cOming up, mesti a citer2 pasal wedding hangat diperkatakan. upenye ade kawan skOlah tOk jiring dulu kawen same tarikh ngan aku.

nadia bagitau zeman nak kawen dekat2 tarikh ngan aku. then asiah lak cakap husni nak kawen same tarikh ngan aku. tengah2 duduk2 tengOk tv, adik aku baca kad jemputan kawen. tgerak ati aku nak tengOk. baca la kat depan. razeman & husni. aikkk??? cam kenal je nama ni. bukak2 kad nengOk mat nashim. sah la zeman budak tOk jiring. then nama husni husin. budak tOk jiring gak. huuu... tak sangka ada jOdOh diOrang nih.

anyway, cOngrats tO bOth Of them. kenduri diOrang wOuld be the first kenduri i wOuld attend with my husband ;p

No comments:

Post a Comment