ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, June 4, 2009

GubahanCinta aiDiza

lamanya tak pOst kat blOg ni. tak menyempat. ni baru tengah edit2 gambar kawen ritu. ari ni cuma bleh post gambar hantaran je. i'll try tO pOst Other pictures later. arapnya sempat la pOst b4 pegi perak lusa.

13 hantaran untuk aku dari pihak pengantin lelaki.


gubahancinta tO me.....
sO beautiful
i'm mOved



kreatif jugak mak mentua aku ni
nampak tak tu...dia letak puding sebagai ganti telur.
nak dijadikan citer. petang tu tengah2 aku dOk men'snap' gambar hantaran ni, aku ter'senyap' bila tengOk bunga telur.
aiksss...apesal takde telurnya? takkan la bunga telur kOsOng je kOt.
nasib baik aku tak tanya husband aku lagi. adik aku yang dOk skali mnOlOng aku cakap 'budak2 dah rembat sume tadi masa mung tengah sanding.'
dia keluarkan puding yang dia simpan n tunjuk aku camane rupanya.
tu jadinya snap gambar dekat2 tuh. dah yang len sume dah kOsOng. *LOL*


gelang???mana gelangnya?



kain pasang kaler hijau dengan tudung glam kaler hitam emas.
padan tak ngan aku???




cantik. telekung digubah jadi baju dan tuala jadi katil peraduan.



kek dari secretrecipe.
nampak tak gambar kami? sempat lagi adik ipar aku cilOk kat umah husband aku.

cupcake tu cantik dan sedap. anak buah aku dah chOp awal2 lagi.
cOklat pOn jadik rebutan hangat antara anak2 buah aku. yang lelaki dah chOp kereta. yang pOmpuan lak chOp dinding umah la, atap umah la. macam2 la diOrang ni.


13 hantaran dari aku buat suami tercinta.
dibeli dan digubah sendiri Oleh aku.
idea diciplak dari gubahancinta.multiply.cOm.


fOr my belOved husband.
menggunakan kaler tema hitam merah kelab KBM yang dia anggOtai di IJN.




bunga sirih yang dispOnsOr Oleh mak mentua kakak aku dari kedah.
pulut semangat wajib dicucuk dengan bunga telur versi baru yang mak sedare aku kata 'apa ni beli bunga telur macam ni.'
tak cantik ke? cantik kan. mOden skit. hahaa...




cincin. nampak tak??? cincin batu kuning yang nampak macam pecah2 kat dalamnya.
penat aku pusing sekitar bandar KT mencari cincin ni.
nak buat camane. dah dia mimpi pakai cincin mata kuning yang nampak berurat dalamnya.
kerana sayang, hamba turutkan.



barangan pierre cardin jadi pilihan.



cantik jugak aku gubah, kan?
huhu...memuji diri sendiri.




ingatkan nak buat kek itam merah tapi putih merah pOn jadi la.
disebabkan terlalu sibuk, tak sempat nak snap gambar buah.
buah tu dibeli dan diletakkan last minute. tengOk pOn aku tak sempat.

dalam kOtak tu cOklat yang dihias berbentuk bunga. kakak aku spOnsOr. didatangkan khas dari penang.



hantaran last minute. janjinya 7 balas 9 tapi datangnya 13.
nasib baik mak mentua kakak aku kirim wajik merah.
bsengkang mata la malam tu hias bekas untuk isi wajik.

bunga telur aku buat sendiri. patutnya bukan panggil bunga telur tapi cOklat cinta.
untuk sedara dan kawan2 yang disayangi.

No comments:

Post a Comment