ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, April 23, 2009

intErviEw spa (pEgawai dietetik U41)

berdebar2. dup dap. dup dap. dup dap.

awal2 pagi lagi aku ngan nOrli dah ambik teksi dari cheras menuju ke jalan cenderasari. ingatkan kitOrang yang terawal sampai upenye kat sane dah penuh Orang dah. mula2 skali kena daftar n ambik nOmbOr giliran.

aduiii...mane la aku nyer Official transcript ni??? uwaaa...aku tak ingat mane aku letak. kat serdang ke? kat umah aidil ke? kat umah aku ke? nak carik pOn takde mase dah ni. sib baik aku de salinan keputusan setiap sem. harap-harap takde la diOrang cOnsider benda ni untuk tentukan lulus atau gagal dalam interview. aku dapat nO 10. lambatnye. mesti petang gak baru sampai turn aku.

sian budak cina 2 Orang tu. diOrang budak final year. dah dapat panggilan dari spa kOnfem a diOrang datang. penat2 datang dari jauh, tunggu lame lak tu pastu bile masuk bilik interview kena marah je ngan panel spa. sampai menangis2. buat spOil mOOd aku je. risau aku kOt Orang spa tu bad mOOd time interview aku nanti. dah a turn aku betul2 pas budak2 ni.

alhamdulillah la encik tu tak marah2 time aku masuk. muka die Ok je. senang ati aku. sOklan die pOn takde yang menguji minda sangat. agaknye sebab aku memenuhi kriteria yang die nak kOt. result Ok + aktif kOkO + ada masuk sukan. tapi ngan tuan haji ridzOni....aku kantOi a. dah lame tak revise sampai sOklan arf ngan crf pOn lembab nak jawab. pasal hemOfilia bleh lagi tapi list makanan tinggi ferum lak kureng...huhuuu....tak puas ati a ngan jawapan aku. penyedap ati cume pujian yang encik spa tu bagi je.
1. yOur english is quite impressive.
2. yOur spm result is gOOd.
bOleh la tu...


Otw balik ke rumah nOrli (aku tumpang umah die ;p)


ni la nOrli, my fwen

smOga aku lulus la interview ni. ya Allah ya Tuhanku, luluskanlah aku ya Allah.

No comments:

Post a Comment