ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, March 15, 2009

pening aku pening















081108 hingga 150309. jarak masa yang lama. 4 bulan. sampai bila la aku akan dOk kat umah ni ek..best memang la best tapi takde hasil.takde kemajuan.takde pencapaian.bOsan.agaknya sampai aku kawen la aku jadik penunggu rumah ni.huhu...tak lame dah.tinggal lagi 2 bulan je tapi aku rasa lamaaa sangat2.bukan tak sabar nak kawen tapi dah bOsan dOk umah.aku nak start keje balik.sume plan hidup aku jadi tergendala.the world is mOving but i seems tO be trapped here.hOpe murah la rezeki aku nanti.semOga aku dapat tawaran keje baru.pening kepala la aku dengan kOmpeni aku nih.aku nak gi keje tak bagi.macam2 alasan diOrang bagi.agaknya diOrang dah taknak aku keje ngan diOrang dah tapi tanak bentikan aku.Nak aku letak jawatan sendiri la kOt..takpe.sabar2..

No comments:

Post a Comment