ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, March 22, 2009

kerja kerajaan (kenapa nak sangat??)

aku masuk ari ni dah 3 kali la isi bOrang spa dalam masa 1 tahun.pelik aku.Orang len isi dalam sebulan pas tu dapat surat sahkan dah daftar ngan spa tapi aku tak penah dapat pOn.panggilan interview?lagi laaa takde.ikut2kan aku ni pelajar tajaan jpa n wajib serve government untuk tempOh 4 tahun tapi kerja takde,panggilan takde,interview pOn tak dapat.sabau aje la..nasib baik la aku dapat gak keje kat besta.tidak menganggur la aku.aisehhh..tapi sekarang memang aku menganggur pOn..tragedi berdarah 081108 membuatkan status pekerjaan aku berada di alam kayangan..terapung2...besOk pas jumpa dOktOr kena kOnfemkan balik ngan HR nih.

tadi baca kOmen kat fs adik aku..uk alOh...apa nak jadi la bebudak zaman sekarang.baru umur 12 tahun dah sibuk nak bcinta.upsr pOn tak tau lagi dapat bape a.aku ni da masuk universiti, dah nak grad baru la kenal erti cinta.sblOm tu mane de.stakat ape Orang panggil tu...emmm...crush..ha'a..crush tu ade la.tapi takde la bcinta.saje je time blaja dulu cari yang rajin blajO,yang result die best,kedatangan ke skOlah Ok...jadikan crush aku.sO...rajin la nak datang skOlah,rajin nak study,nak gi library..kira dia tu jadik pembakar semangat la..hasilnya...aku da bejaya dalam terms 'pendidikan.' tinggal keluarga dan kerjaya and Of cOurse kumpul asset.gOd bless me.

No comments:

Post a Comment