ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, March 19, 2009

nO title (wat's in my head?)

1. bOring.bOring.bOring...

2. tahniah aku ucapkan kat best fwen aku che suhaili che taha atas pertunangan dia ngn cinta dia pada 19 Mac 2009 (semalam la...).sOri sayang i xbleh nak pegi.

3. sume bz ngan keje masing2,ngan life masing2.aku je still di sini mencari2 halatuju hidup..huhu...sedey2..smOga aku bjaya dapat keje baru nanti.dah patah hati rasanya nak keje ngan besta(?).

4.aku dah sihat.berat badan pOn dah naik.tangan dah bleh nak guna utk menaip Or buat keje skit2 except makan nasi sbb xleh lagi nak pusing pergelangan tangan.tulang tangan pOn tersembul lagi.hOpe dalam sbulan ni Ok la.parut2 kat dahi sume da kurang nampak dah..bibir pOn dah tak senget cam dulu..aku dah beransur2 jadi jelita cam dulu.kekekee...

5. fOkus fOr my wedding.kaler tema: merah itam?merah krim??merah ungu cair??? hubby i bkenan ngan kaler ungu tapi da x glemer la kaler tu.ramai sangat pakai.i nak kaler yang jarang2 org pakai,kaler yang cantik,kaler yang menarik..lgpOn adik kakak tempat aku ambik pakej tu jahit baju kaler merah caaaantik sgt.sulaman die pOn cantik.baju nikah: da tempah dah..hantaran: x beli kasut je lagi.benda2 len cam sirih,kek,sampin ade spOnsOr.kena tg spOnsOr bagi la..kad jemputan:blOm design lagi.blOm tempah printing.dah sah2 blOm edar.awal lagi.bulan depan aku print la.buat sendiri je.save budget.sekarang ni kan ekOnOmi meleset (mmg ekOnOmi aku meleset pOn.u-knOw-why kan???) takpe la.kOrang pOn xkan nye framekan kad tu kan??buang jugak nanti.kad tu just fOr fOrmality.jgn risau la aku mesti jemput kOrang nye..x by kad jemputan dipOskan Oleh pOs malaysia berhad, aku bagi mll emel.x pOn sms pOn bleh.dunia kan dah maju.zaman pOn dah brubah..ape salahnye.yg penting dijemput kan?kan?kan?

6. Ok la.besOk aku pOst cite baru.nak cari keje jap...ciaO..

7..whOOpss...sape2 yang ade ym,slalu ym tu add la aku.aku bOsan la..time kOrang x bz tu buzz la aku.add eh: masniza_mm@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment