ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, May 9, 2010

Adli balik kampung

Adli dah 6 hari. semalam pukul 6.30 petang kitOrang btOlak dari Bangi ke KT. plannye nak kua dalam kOl 5 tapi memandangkan hujan mencurah-curah turun kena la tunggu sampai reda dulu. aku sangat2 la risau takOt sakit thentak tapi alhamdulillah takde sakit sangat bila kereta thentak mase atas jalan yang tak rata. kesian kat my hubby. dah la penat kerja kena lak drive jauh2. ntah bape kali die menguap and cuci muka. dalam 2 jam nak smpai KT dia merungut ngantuk sebab drive pelan. upenye die drive pelan sebab risau aku sakit. yela time cOrner tajam memang terasa la jugak tapi time len takde. bila dia dah tau camtu ape lagi dia drive 120km/j. sampai la kat umah dalam pukul 4.30 pagi.

pas subuh my hubby tido lena smpai ke petang. aku lak bangun dlm kOl 9. mak bagitau adli pagi tadi hampir lemas sebab tgOlek dari bantal jatuh atas tilam and dia takleh nak tOlak selimut dia daripada muka dia. memandangkan dia nangis sangat pelan and aku tidO mati sebab sangat penat jadinya aku tak dengar. cian adli. bukan salah ibu. tOk yang letak adli atas bantal. seb bek tOk dengar and angkat adli kan.

No comments:

Post a Comment