ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, July 14, 2009

baby Or babies???

happy news tO all...
aku nak annOunce yang kOrang sume akan menimang anak buah mmm...maybe dalam bulan 12 nanti kOt.

eh ehhh....bukan. bukan. bukan.
bukan aku yang pregnant. kalO aku takkan la bulan 12 dah ade. skarang pOn blOm berisi lagi. paling awal pOn insyaAllah la tahun depan jika diberikan rezeki.

ya. ya...
liyana la. sape lagi yang dah kawin selain daripada i and liyana kan? ke ada sape2 yang kawin sembunyi2 tak jemput Orang? aku baru je dapat tau dari friend kita ni yang dia dah pregnant 3 bulan. bestnya. happynya diOrang. patutla berseri2 muka pasangan edy-liyana tu.

p/s: na, jangan marah aku pecahkan rahsia ni. apa salahnya kita bkOngsi khabar gembira. (khabar duka pOn kena la kOngsi. itu baru namanya kawan.)

tO all: dOakan baby edy-liyana sihat+cOmel+cergas+cerdas+sOleh/sOlehah. (and prepare welcOming gifts fOr their baby Ok!)

*i want baby alsO. twin perhaps...pray fOr me*

No comments:

Post a Comment