ChentaQasehDia

Daisypath Anniversary tickers

Adli lOves susu Ibu

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, June 14, 2009

Wedding in Malim Nawar


lambatnya....dah seminggu berlalu baru hari ni aku berkesempatan untuk meng'uplOad' gambar masa bsanding di malim nawar. hidup tak abis2 lagi dengan masalah. baru nak selesai satu masalah, datang lagi masalah lain. hmmm...dugaan dalam menghadapi dunia perkahwinan kOt. semOga hidup kami lebih ceria dan lebih mendamaikan selepas ni. aminnn...

memandangkan aku ni takde kesempatan untuk mengadap internet ni lama-lama, sO aku uplOad jela gambar2 ni terus kat sini. thanks tO eddy (suami liyana) yang menjadi jurugambar aku secara tak rasmi ari tu =)



rupa aku setelah dimekap Oleh jurumekap yang bukannya perempuan tulen.
+ selepas aku dah tOuch up balik sendiri.
buruk la dia mekap. nampak kulit aku gelap sangat-sangat.
tengOk kat bawah ni...


tak cantik kan?



aku dan suamiku.



ehem ehem... =)



gambar yang cantik.
aku suka gambar ni.



yang pakai tudung putih tak nampak muka ni ialah adik aku, yOng.
mula-mula taknak jadik pengapit aku tapi bila aku kata nanti pengapit makan sekali ngan pengantin kat meja makan, terus dia setuju nak jadi pengapit. huhuuu...




3 tingkat kek hadiah dari ibu mertua.



sedapnya kek ni.
tambah sedap bila yang ada yang tOlOng suapkan.



cincin glamOur yang dipinjam dari my mOm.



nak naik kereta. nak balikkk...



wif my mOm, dad and my mOther in law.



edy, jurugambar tak rasmi aku dan isterinya, liyana.



jaja, balkhis dan liyana.


thanks kat sume yang hadir majlis aku kat perak ni. i truly appreciated yOur attendance. cuma bunga telur jela dapat. tula. sape suh tak datang terengganu. *hOhO*

No comments:

Post a Comment